fredag 2 januari 2009

200kcal?

Idag har jag varit duktig, eller jag vet inte. Vaknade vid 12.00 tiden och sen kom pappsen. Vi drack en kopp kaffe, jag tog typ halva koppen med kaffe&lite mjölk i det. Vad kan det vara kcal mässigt.. 30kcal? Det var min frukost/lunch, what ever. Sen så körde han oss till ett köpcentrum där jag&syster&kusin gick i ca 3.5h, medans dem åt på MC så drack jag en färdig dryck "naturdiet jordgubb", men drack inte riktigt hela, den smakade hemskt efter ett par klunkar, så ska vi säga 150 kcal där? ^^. Sen drack jag min brustablett som jag hade köpt, VIKTKONTROLL heter den, den ska öka förbränningen&minska sötsuget. Hoppas bara att det funkar med. Så det är mitt intag idag, om mer blir det inte. Medans föräldrarna tror att jag ätit på MC med dem andra, mohhaha XD. Men konstigt nog så frågade mamma mig om jag vill ha kyckling grjen som blivit över sen nyår, för dem skulle äta det, och jag bara jag har ju ätit. Så sa hon jajaja. Men nej tack! det är ju för tusan 100% gräddsås :/, det skulle vara mer än hemsk om jag åt det!
Sen har jag köpt "BEE MOVIE", I just love that movie.Köpte en kalender som jag skulle ha, (refil papper) så märker jag att dem inte passa, TYPISKT O.o, men vad ska man göra? XD hoppas bara jag kan lämna tillbaka den ^^.

Jag blir jätte glad av era komentarer dem peppar en till 1000, så bara kometera så mycket ni orkar ^^, please.
PS; nu när jag kom och tänka på det, de blev inte så många sit ups igår blev midre, men några gjorde jag faktiskt (:
Jag vägde mig idag, det stog på 66.7kg, vilket är rätt okej, med tanke på nyår och all mat det blev och så, men nu blir det förmidligen inte vägning förrens på Måndag, då alla jobbar X).Är det någon som vet om man märker mycker resultat på en vecka, är jätte orolig att inget typ kommer märkas.Snälla berätta om ni vet.
Nu ska jag titta runt på lite inspiration&chatta ^^, sen blir det till att se på BEE MOVIE :D, wiie.

Hoppas det går bra för er!
KRAMEN.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart har du fått tag på brustabletten VIKTKONTROLL?=)
kram