torsdag 1 januari 2009

ZERO KCAL

Okej, som ni ser på överskriften så är dagens intag på 0 kcal hittils och det ska inte bli mer (:
Jag har redan lagt allt det dära snacket om nyttigare grejs bakom mig och kör nu vidare mot svält. 7 Dagar kvar tills skolan börjar, tills dess ska jag ner i vikt, jag måste verkligen visa alla reslutat, jag vill att dem ska bli chockade och häppna (:

Ska ner och ta en vatten flaska sen och fylla med vatten XD jag ,måste få i mig lite vätskam, har inte druckit idag heller :/ - Jag är jätte dålig på att dricka , vet inte varför.
Men jag är så jävla glad för att mina föräldrar är så jävla lätt lurade, jag bara jag har jätte ont, kan jag få äta senare? och så små skrattar jag ( fettot ) med. Haha och dem bara okej. HAHAHAHA, det blir tyvärr inget senare.MOHAHAH, okej jag håller på att flippa ut lite nu, men what ever liksom ^^.

Senare ska jag göra 400 sit ups 150/höger & 150/vänster & 100/mitten. Det måste göras varje dag varje dag. Jag suger på att träna, vf kan jag inte bara älska det, men jag hatar det. SÅ jävla boring! Men men, nu ska jag ner ner ner och detta ska funka.

puss&kram på er som vill (; <333

1 kommentar:

Anonym sa...

you go girl! jag håller tummarna för dig! :D