måndag 29 december 2008

SextiosjuKilogram.

Hejsan hoppsan lillebror, haha XD. Idag har dagen gått finemang! Kan börja med att skriva upp dagens intag.


  • FRUKOST: Ca ½ portion gröt med blåbär+mjölk+1halv macka med prickigkorv.

  • LUNCH: 1st naicha päron. (sry stavningen XD)

  • MIDDAG: Ca ½ potatis, rökt julskinka + rödkål. (Tog kanske lite för mycket julskinka)

  • "Mellis" : Eftersom vi skulle till farmor idag så blev det någon typ av risgrynsgröt med russin i som jag tog mega lite av, sen en lite lite bit päron som var inlagd i lingon eller något, den var röd iallafall XD.

Så jag är faktiskt rätt nöjd med dagen, mest för att jag har gått mycket och tränat på orbitreken (:
Det blev 30MIN orbitrek sen så har jag gått ca:16000 STEG idag vilket jag är mycket nöjd med.
Jag vägde mig innan jag middagen, och vågen stog på 67kg med linne&BH&trosor&strumpor XD vilket jag med är NÖJD med.Tänk ändå att den stog på det, jag är faktiskt chockad!


Jag har även unnat mig en IPOD Shuffle idag. Är super nöjd med den bara 299kronor på EXPERT. Kan jag ju ha när jag tränar och så, hur smidigt som helst, sen är det en sådan så kan man "knäppa" fast i tröjan,byxan .. you name it. SÅ jag rekomenderar den! Skit bra ljud med för den delen!


Till frukost imorgon blir det nog samma, gröten+tillbehör XD sen en halv morottsmacka, men korv. Sen direkt efter nästan. SÅ 30 min på orbitreken, så har jag det avklarat. Sen så ska jag städa som fan till klockan 15.00, för då kommer en mäklare som ska vardera vårt hus. Önska oss lycka till ^^. STÄDA STÄDA STÄDA. Ska passa syrran med, så det blir typ det ända vi ska göra, eller nästan :P.


Bjuder på en bild idag, känner mig ^^ så glad för en bild, fast ångesten består :'(.'




1 kommentar:

Anonym sa...

du är så sjukt duktig som tar för dig och tränar! vi kommer kunna stå emot all frestelse. folk som bjuder på sötsaker och onyttigheter är antingen avundsjuka för att dom inte ser ut som vi eller så är dom oroliga, eller ej kapabla att se med rätt (våra!) ögon.
tillsammans kan vi stå emot farmors underbara fikabröd, svärmors kladdiga kakor och den feta maten som bjuds på köksbordet varje eftermiddag.
vet du varför?
-för vi är bäst i världen.
dumpa ångesten och sätt dit pondus istället, mycket bättre ;)
<3