onsdag 31 december 2008

Imorgon, nytt år och nya tag, detta ska bli BRA!

Okej, jag har muyo bien goda nunyheter (: WIE. Jag slapp dels att följa med till mina kusin idag vilket känns mycket mycket bra, enligt mig. Och sen är det snart nytt år, ska försöka lägg 2008 dåliga tider bakom mig och ängna mig åt ett bättre 2009.Pappa kommer snart hit och vi ska laga kyckling med någon sensps&lök sås som är as god, med bakad potatis, sen nachos till förrätt och glass med frukt till efterrätt. Ni förstår säkert att detta inte är en så god nyhet, jag kommer bli ännu fetare, sen kommer det bli godis och sånt i mängder :/. SHIT! Men jag ger faktist inte upp för det, för jag accepterar att jag äter det idag och sen imorgon, DÅ JÄVLAR! Känns så skönt att det inte bara är en ny vecka utan det är ett nytt år! Jag har nyårslöften som jag och min syrra har kommit överens om = GODIS - ALDRIG , KAKOR - 1/vecka MAXIMUM.
Jag brukar faktist hålla mina nyårslöften.. konstigt nog O: , haha. Men alltså ja.. jag har satt den kak gränsen för det kan ju hända att man får hets, och då behöver inte hela mitt år vara sabbat utan bara veckan liksom ^^. Jag funderar på att dricka lite sprit idag, helst tillräckligt för att få upp det, men om jag tänker efter är inte det så smart eftersom pappa é här. Jag får helt enkelt klara av denna dagen!

Mina vänner, till den goda nyheten.Pappa åker till Spanien den 4.e Januari, vilket för mig är skit bra, mohaha. Jag kan alltså ta hans lägenhet i 4dagar eller typ tre eftersom skolan börjar den 8.e, jag ser detta som en mycket stor möjlighet (:
Tills dess ska jag försöka äta så lite så möjligt, förutom idag, och sen blir det ingen mat alls dem dagarna hos honom. Jag ska se hur mycket det går att gå ner på 1 vecka, och hur många cm man kan bli av med, jag ska klara detta. Tänk så går jag ner 7kg *drömmer* haha, Det är typ omöjligt XD. Tänk, elelr ja. Vilken chock alla skulle ha fått.

SOULVOMIT: Din söta lilla unge, du är så otroligt underbar! Jag är så glad som har dig, du peppar mig, och alla dem där sakerna som att se det från positiva sidan, fan vad BÄST du är. det behövde jag verkligen!!! TACK underbara du<3333
_______________________________________________

Jag var precis nere och åt med pappa, vi pratade om vikt , och BMI och sånt. Han sa att jag vägde för mycket när jag sa att jag väger 67kilo, och att jag borde typ väga 60 som min mamma. WTF hur kan han ens säga så, fattar han inte hur mycket han sårar! Så berättade jag att jag är normalvikig när det gäller BMI, så sa han att det inte kunde stämma. Jag menar jag har mindre BMI än vad han har, han har 23.6 och ni vet ungefär vad jag ligger på. Så nu är det ändrade planer, jag funderar på att köra nutrilettkur och vara hemma hos honom dessa fyra dagarna när han är där. Och sen förmodligen 1 nutrilett om dagen dem andra fyra dagarna. Eftersom han verkligen typ skäms över mig eller något.. så är väll det en bra lösning, eller håller inte ni med?

Men sen dels även om detta typ har varit en jävla massa pepp från hans sida, så visst jag måste erkänna att det sårar faktisk med. Det kommer från min pappa, han ska vara min pappa.. en pappa säger inte så
en pappa sårar inte sin dotter. Men nu jävlar, fyfan vad jag ,måste vara tjcok eftersom alla påpekar det. Men shit vad jag är laddad, jag är laddad , laddad till 1000%. Imorgon.. blir det COOP FORUM köpa nutrilett,nice. Nice ska det bli!
_____________________________________________________________



GOTT NYTT ÅR ALLA PUSS&KRAM SKUMBANAN



Inga kommentarer: